Assistent Product Owner / Functioneel Beheerder / Data Engineer
Aantal uur: 32-40 uurStandplaats: Utrecht, HybrideVakgebied: IT, applicaties, digital, data
Carrière bij HomestudiosVertegenwoordig jij de gebruikers van ons digitale platform? Bouw jij mee aan optimalisaties, realisaties en implementaties in onze systemen? Word jij enthousiast van het bieden van adequate ondersteuning aan gebruikers, meedenken en bouwen aan ons applicatielandschap? Dan zijn wij bij Homestudios op zoek naar jou!Jouw missieDankzij jouw inzet als Product Owner bij Homestudios loopt de voortgang van onze digitale ontwikkelingen soepel en efficiënt, zorgen we voor een optimale klantbeleving voor onze kopers en maken we maximaal gebruik van ons digitale platform en het fysieke Experience center. Zet jij jouw expertise en enthousiasme bij ons in?Naast het ontwikkelen en door ontwikkelen van ons digitale platform houd je je intensief bezig met afstemming met de gebruikers over de dashboards en de rapportages. Je ontwikkelt dashboards en rapportages en voert je eigen tests uit zodat de ontwikkelde software voldoet aan het ontwerp en de gestelde richtlijnen. Dit doe je in een nauwe samenwerking met je team. Samen lever je software van hoge kwaliteit en werk je op een agile manier.Als Assistent product Owner ondersteun je gebruikers van het Homestudios digitale platform. Dit zijn grotendeels eigen ontwikkelde systemen in eigen beheer. Met jouw kennis en kunde werken informatievoorzieningen effectief en efficiënt. Je zorgt voor het implementeren van informatiesystemen ter bevordering van de klantbeleving en ter ondersteuning en optimalisatie van de werkprocessen van onze medewerkers. Je begeleidt en neemt deel aan functionele (acceptatie)tests en je stimuleert en bewaakt de betrouwbaarheid van gegevensverzamelingen.Verder ben je een vraagbaak voor de medewerkers. Je beantwoordt gebruikersvragen en -verzoeken en geeft advies aan de gebruikers van het digitale Homestudios platform. Je voert vooronderzoeken uit, stelt business requirements op en vertaalt de behoefte richting de techniek. Daarnaast voer je (data) analyses uit, waaronder steekproefsgewijze foutcontroles en trendanalyses. Je definieert de inhoud van gegevens in afstemming met anderen en zorgt voor de beschikbaarheid van gegevens die noodzakelijk zijn voor diverse processen.Wat breng je mee?Wij zoeken een collega die functioneel en procesmatig kan denken en goed problemen kan analyseren. Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden. Stakeholdermanagement is voor jou geen onbekend terrein. Verder kun je goed samenwerken en ben je gewend de voortgang van veranderingen te regisseren en verbetering te effectueren. Het heeft de voorkeur als je kennis hebt van de Scrummethodiek en/of samengewerkt hebt met DevOps-teams.Verder beschik je over:
Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau. Bij voorkeur een opleiding op het gebied van ICT, Informatica of vergelijkbaar;
Je hebt enige werkervaring opgedaan als product owner, business analist, of een vergelijkbare positie;
Je hebt ervaring met business intelligence;
Je beschikt over kennis van Excel, PowerBI en SQL;
Het is een pre als je kennis van en ervaring hebt met Lean en Agile werken;
Certificering op het vakgebied functioneel beheer (bijvoorbeeld BiSL, BIMP, Scrum, ASL).
Wat kun je van ons verwachten?Naast een goed salaris bieden wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Je komt in een team waar oog is voor elkaar. Ook zijn er veel mogelijkheden jezelf persoonlijk verder te ontwikkelen en mee te denken over oplossingen en innovaties voor de toekomst.Verder krijg je:
Een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (Bouw en Infra cao), waarmee je recht hebt op 25 vakantiedagen, 15 roostervrije dagen en 3 kortverzuimdagen per kalenderjaar.
Een leaseauto;
Laptop en iPhone;
Bedrijfsfitnesskorting van gemiddeld 40% en collectieve zorgverzekering;
Opbouw van een goed pensioen;
Faciliteiten voor een prettige thuiswerkplek;
Perspectief en ontwikkeling. Ruime opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden via BAM Learning. Onderdeel hiervan zijn trainingen via GoodHabitz, een online leeromgeving met meer dan 120 gratis trainingen. Een cadeautje om je verder op weg te helpen met jouw persoonlijke groei en ontwikkeling.
Kortingen op: Microsoft Office, mobiele telefonie, privéverzekeringen (auto, woning, inboedel et cetera) en via Homestudios: woonwinkelartikelen, keukenapparatuur en HP store.
Jouw werkomgevingJouw activiteiten verricht jij vanuit een unieke werkomgeving in Utrecht; het Homestudios Experience center. Hierin staat beleving centraal. Een inspirerende klantreis, waarbij de klant zijn of haar huis samenstelt tot een thuis.Wie zijn wij?Homestudios is er speciaal om de koper van een nieuwbouwwoning te helpen en te inspireren om van zijn huis een thuis te maken. Dat doen we met behulp van persoonlijke begeleiding door kundige specialisten, een handig online platform én een uniek en inspirerend Experience center. En, niet onbelangrijk; met unieke producten en diensten op het gebied van onder meer keuken, sanitair en tegelwerk, binnendeuren en wand-, vloer- en trapafwerking. Alles om van een nieuw huis een persoonlijk thuis te maken. Kijk op www.homestudios.nl voor meer informatie.Het recruitment procesHeb je vragen of wil je meer weten? Neem gerust contact op met Linda van der Grijn - Corporate Recruiter via linda.vander.grijn@bam.com. Voor inhoudelijke vragen mag je contact opnemen met Daniëlle de Vocht – Manager Operations via danielle.de.vocht@homestudios.nl. Heb je interesse in deze functie? Dan ontvangen wij jouw sollicitatie graag via de button op deze pagina.De gesprekken vinden plaats via Teams, of op locatie in Utrecht. Uiteraard word je hier tijdig en volledig over geïnformeerd.