Woonadviseur


Word het vertrouwde gezicht van Homestudios voor onze klanten. Begeleid hen door het keuzetraject van meer-minderwerk, van contractondertekening tot projectstart. Jouw verantwoordelijkheid? Het behalen van commerciële doelen en een optimale klanttevredenheid, met een vlot en tijdig verloop van het proces.

Wat ga je doen
Als woonadviseur speel je een cruciale rol door klanten te adviseren en informeren over meer- en minderwerkopties tijdens de ruw- en afbouwfase van nieuwbouwprojecten. Met toegewezen bouwnummers bied je ondersteuning aan meerdere projecten tegelijk, waarbij je streeft naar het succesvol verkopen van meer- en minderwerk.

  • Bewaken van deadlines voor ruw- en afbouwkeuzes en bijhouden van statuslijsten per project;
  • Overdragen van klanten aan badkamer- en keukenspecialisten binnen Homestudios, inclusief duidelijke briefing;
  • Overleggen met Technisch Design van Homestudios en Productie-Units over bouwkundige mogelijkheden, processen en deadlines van het project;
  • Adviseren en informeren van klanten tijdens voortraject en verkoopfase in samenwerking met Verkoopmanagers en makelaars;
  • Fungeren als klantaanspreekpunt, waarbij tijdig en correct antwoord wordt gegeven op vragen, zowel fysiek als digitaal;

Jouw werkomgeving
Je maakt deel uit van een team van circa 11 collega’s, met Utrecht als jouw standplaats voor deze functie.

Wij bieden jou
Bij Homestudios geloven we in het investeren in onze medewerkers en het creëren van een positieve en inclusieve werkcultuur. Bij Homestudios kun je hybride werken, waardoor je flexibel kunt werken en een goede balans kunt vinden tussen werk en privé. Daarnaast bieden we je:

  • Een salaris tussen de € 4.100,- en € 5.200,- bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Dit is op basis van een 40-urige werkweek en exclusief 8% vakantiegeld;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de Bouw en Infra cao zoals een budget voor duurzame inzetbaarheid (2,18%), inclusief 25 vakantiedagen, 15 roostervrije dagen en 3 kortverzuimdagen per kalenderjaar;
  • Een elektrische leaseauto of mobiliteitsbudget, laptop en iPhone;
  • Een unieke kans om jezelf in de breedte te ontwikkelen, waarbij je via onze eigen ‘BAM Learning’ op de hoogte blijft van de nieuwste technieken en kennis. Daarnaast zijn andere cursussen en trainingen altijd bespreekbaar;
  • Fijne extra’s zoals gemiddeld 40 procent korting op jouw sport(school)abonnement en korting op o.a. privéverzekeringen, HP producten en Microsoft Office.

Hier herken jij jezelf in
Toon je proactieve houding en passie voor je werk door effectief samen te werken en een waardevolle aanvulling te zijn op het team. Bewijs je bekwaamheid om zelfstandig diverse projecten aan te pakken, inclusief de meest uitdagende en innovatieve taken.

  • HBO-opleiding in Bouwkunde of Makelaardij;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met complexe en omvangrijke projecten, inclusief innovatieve elementen;
  • Uitgebreid extern netwerk binnen de sector (aannemers, leveranciers, makelaars);
  • Vermogen om tekortkomingen te analyseren en concrete voorstellen te doen ter verbetering van aanbod en processen.

Het sollicitatieproces
Heeft deze uitdaging je interesse gewekt en wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Michiel Roeven, Recruitment Lead – Residential, via telefoon, sms of WhatsApp op +31 6 1103 7160, of stuur een e-mail naar michiel.roeven@bam.com. Solliciteren is eenvoudig via de sollicitatieknop op deze pagina.

Het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.