Werkvoorbereider / Werkorganisator


Ben jij een multitasker die geniet van dynamiek en het overzicht bewaren? Wij zijn op zoek naar een expert in het voorbereiden en het uitvoeren van bouwprojecten, die het leuk vindt om de spin in het web te zijn en moeiteloos met wel 100 dingen tegelijk bezig is. In deze rol werk je nauw samen met zowel de ontwikkelaar als de aannemer. Benieuwd naar meer informatie? Lees snel verder!

 

Wat ga je doen?
Als werkvoorbereider/werkorganisator ben jij verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van het kopersmeerwerk in samenspraak met de ontwikkelaar en aannemer voor diverse woonprojecten. Als werkvoorbereider/werkorganisator schakel je veel met projectontwikkelaars, projectmanagers, verkoopmanagers, makelaars, productie units en andere collega’s van Homestudios, zodat een goede, slimme en passende oplossing wordt geboden voor de woonwens van de klant. Jouw taken en verantwoordelijkheden zijn o.a.:

  • Controleren van verkoop-, optietekeningen en technische omschrijvingen;
  • Het klaar zetten van projecten in onze online omgeving;
  • Berekenen van prijzen voor meerwerkopties zowel bij aanvang van project als individuele kopers wensen, waarbij je rekening houdt met technische, juridische en logistieke aspecten;
  • Het opvragen en uitrekenen van keuken- en badkamerontwerpen;
  • Het verwerken van de gegevens, opties en budgetten in onze informatiesystemen;
  • Plattegronden aanpassen / klaar zetten, zodat collega’s deze kunnen bespreken met kopers.

 

Wie zijn wij?
Homestudios is opgericht om de koper van een nieuwbouwwoning te helpen en te inspireren om van zijn huis een thuis te maken. Dat doen we met behulp van persoonlijke begeleiding door kundige specialisten, een handig online platform én een uniek en inspirerend experience center. En, niet onbelangrijk; met unieke producten en diensten op het gebied van onder meer keuken, sanitair en tegelwerk, binnendeuren en wand-, vloer- en trapafwerking. Alles om van een nieuw huis een persoonlijk thuis te maken. Kijk op www.homestudios.nl voor meer informatie.

 

Jouw werkomgeving
Al jouw activiteiten verricht jij vanuit een unieke werkomgeving in Utrecht; het Homestudios experience center. Hierin staat beleving centraal. Een inspirerende klantreis, waarbij de klant zijn of haar huis samenstelt tot een thuis. Je werkt in een team met ongeveer 17 collega’s, bestaande uit technisch designers, badkamerspecialisten, woonservice medewerkers en tekenaars.

 

Wij bieden jou
Bij Homestudios geloven we in het investeren in onze medewerkers en het creëren van een positieve en inclusieve werkcultuur. Bij Homestudios kun je hybride werken, waardoor je flexibel kunt werken en een goede balans kunt vinden tussen werk en privé. Daarnaast bieden we je:

  • Een competitief salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring, op basis van een 40-urige werkweek en 8% vakantiegeld;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de Bouw en Infra cao zoals een budget voor duurzame inzetbaarheid (2,18%), inclusief 25 vakantiedagen, 15 roostervrije dagen en 3 kortverzuimdagen per kalenderjaar;
  • Een elektrische leaseauto of mobiliteitsbudget, laptop en iPhone;
  • Een unieke kans om jezelf in de breedte te ontwikkelen, waarbij je via onze eigen ‘BAM Learning’ op de hoogte blijft van de nieuwste technieken en kennis. Daarnaast zijn andere cursussen en trainingen altijd bespreekbaar;
  • Fijne extra’s zoals gemiddeld 40 procent korting op jouw sport(school)abonnement en korting op o.a. privéverzekeringen, HP producten en Microsoft Office.
  • Een team met waanzinnig enthousiaste collega’s. Want er mag zéker gelachen worden.

 

Hier herken jij jezelf in
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en gemotiveerde collega, iemand met wie het prettig samenwerken is en die een positieve bijdrage levert aan ons team. Om succesvol te zijn als werkvoorbereider/werkorganisator, verwachten wij het volgende van jou:

  • Een afgeronde bouwkundige opleiding op minimaal mbo-niveau.
  • Vaardigheid in het gebruik van systemen en software zoals Word, Excel, Outlook en Teams.
  • Sterke analytische vaardigheden en een nauwkeurige werkwijze.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, en de capaciteit om effectief samen te werken.
  • Zelfstandigheid en de bereidheid om administratieve taken op je te nemen.
  • Een technische achtergrond en een ondernemende houding, waarbij je kansen ziet waar anderen die niet zien.
  • Proactiviteit, het vermogen om snel in actie te komen en overzicht te houden, en de durf om actie te ondernemen wanneer dit nodig is.

Als jij jezelf herkent in deze omschrijving, nodigen we je van harte uit om te solliciteren.

 

Het Recruitment Proces
Heeft deze uitdaging je interesse gewekt en wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Michiel Roeven, Recruitment Lead – Residential, via telefoon, sms of WhatsApp op +31 6 1103 7160, of stuur een e-mail naar michiel.roeven@bam.com.