Customer experience& content manager


Als Customer Experience & Content Manager bij Homestudios optimaliseer je dagelijks klantreizen voor woonproducten en -diensten van Homestudios en haar partners. Je zorgt ervoor dat onze woonadviseurs, interieur-, keuken- en badkamerspecialisten goed voorbereide en geïnteresseerde klanten ontvangen, en draagt zo direct en indirect bij aan het behalen van onze commerciële doelstellingen.

Wat ga je doen? 
Je gebruikt jouw CX-kennis en onderzoeksvaardigheden, samen met klantdata, om de klantbeleving in kaart te brengen en te optimaliseren. Je richt je op het verbeteren van klantreizen voor woonproducten en -diensten van Homestudios en haar partners, door klantbehoeften en aankoopargumenten te analyseren en cruciale momenten te identificeren.

Wanneer jouw inzichten om nieuwe of geoptimaliseerde interacties vragen, werk je projectmatig samen met collega’s van andere afdelingen of BAM Residential Business Units om de gewenste klantbeleving en conversie te realiseren.

Daarnaast voer je contenttaken uit en zorg je voor een goed ingerichte en relevante “Mijn Homestudios” omgeving. Je analyseert klantgedrag en contentresultaten om de klantbeleving verder te verbeteren.
Verder stimuleer je klantgericht denken bij collega’s door klanttevredenheidscijfers toegankelijk te maken. Je bent verantwoordelijk voor het monitoren van de NPS-systematiek en fungeert als contactpersoon voor de leverancier van het meetplatform.

Jouw werkomgeving 
De Standplaats voor deze functie is het BAM huis aan de Proostwetering in Utrecht. Onder het kantoor bevindt zich het kloppend hart van de Homestudios customer journey: ons prachtige Homestudios experience center. Jouw nieuwe werkomgeving is dus met recht inspirerend te noemen. En dynamisch, want je werkt letterlijk boven de plaats waar we dagelijks onze klanten ontvangen. Daarmee heb je een belangrijke bron van CX-data binnen handbereik.
Je maakt deel uit van een gezellig team van vier collega’s. Een leuk en divers team, met een gedeeld enthousiasme voor klantbeleving en content.

Wij bieden jou
Bij Homestudios geloven we in het investeren in onze medewerkers en het creëren van een positieve en inclusieve werkcultuur. Bij Homestudios kun je hybride werken, waardoor je flexibel kunt werken en een goede balans kunt vinden tussen werk en privé. Daarnaast bieden we je:

  • Een salaris tussen de € 4.700,- en € 6.600,- bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Dit is op basis van een 40-urige werkweek en exclusief 8% vakantiegeld;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de Bouw en Infra cao zoals een budget voor duurzame inzetbaarheid (2,18%), inclusief 25 vakantiedagen, 15 roostervrije dagen en 3 kortverzuimdagen per kalenderjaar;
  • Een elektrische leaseauto of mobiliteitsbudget, laptop en iPhone;
  • Een unieke kans om jezelf in de breedte te ontwikkelen, waarbij je via onze eigen ‘BAM Learning’ op de hoogte blijft van de nieuwste technieken en kennis. Daarnaast zijn andere cursussen en trainingen altijd bespreekbaar;
  • Fijne extra’s zoals gemiddeld 40 procent korting op jouw sport(school)abonnement en korting op o.a. privéverzekeringen, HP producten en Microsoft Office.

Hier herken jij jezelf in

  • Je hebt een (deeltijd)opleiding in het customer experience-vakgebied afgerond.
  • Je hebt minimaal 1 tot 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van klantbeleving.
  • Je bent nieuwsgierig en weet de juiste vragen te stellen en op de juiste plaatsen te zoeken naar kennis over de beleving en behoeften van onze klanten.
  • Je bent analytisch en kunt bureauonderzoek uitvoeren. Tegelijkertijd beschik je over communicatieve vaardigheden om klanten te benaderen en te interviewen.
  • Je hebt een vlotte pen en bent in staat om goede en aantrekkelijke long- en short copy te maken voor diverse doeleinden.
  • Je hebt oog voor de commerciële doelstellingen van Homestudios en onze merkwaarden. Je begrijpt dat optimalisaties van klantreizen altijd binnen deze kaders moeten plaatsvinden en zoekt in dat spanningsveld naar de beste oplossing.
  • Je bent in staat om kwalitatieve en kwantitatieve data te interpreteren en te duiden voor het managementteam van Homestudios. Zo draag je eraan bij dat Homestudios over customer experience-data beschikt om data gedreven beslissingen te nemen.

Het sollicitatieproces 
Heeft deze uitdaging je interesse gewekt en wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Michiel Roeven, Recruitment Lead – Residential, via telefoon, sms of WhatsApp op +31 6 1103 7160, of stuur een e-mail naar Michiel.Roeven@bam.com. Solliciteren is eenvoudig via de sollicitatieknop op deze pagina.

Het overleggen van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.