Het is een veel gestelde vraag van kopers aan de woonadviseur: of het mogelijk is om nog een keer langs te komen in het experience center? Het eerste bezoek, waarbij het woonadviesgesprek centraal staat, bestaat namelijk uit een goedgevuld dagprogramma. Kopers worden niet alleen rondgeleid in het centrum, maar spreken daarnaast met meerdere Homestudios specialisten of nemen deel aan een kookdemonstratie. Deze dag staat volledig in het teken om kopers te helpen bij het maken van persoonlijke keuzes uit de beschikbare meer-/minderwerk opties. Een hoop informatie dus!
Daarom begrijpen we als geen ander dat kopers – op een later moment – nog keer op hun gemak willen rondkijken. Bijvoorbeeld om nog even door de elf volledig ingerichte inspiratiewoningen te wandelen of het aanbod aan sanitair en tegelwerk nog eens rustig te bekijken.
Betere klantbeleving
De eerste kopers zijn inmiddels uitgenodigd om een tweede bezoek in te plannen via de Mijn Homestudios omgeving voor kopers. Dit bezoek is op eigen gelegenheid (zonder woonadviseur of andere specialist) dus we raden kopers aan om foto’s te maken en eventuele vragen te noteren, zodat ze deze vragen op een ander moment aan de woonadviseur kunnen stellen.
Wij kunnen in ieder geval niet wachten om de eerste kopers op deze manier te ontvangen. Voor Homestudios is dit een belangrijke stap naar een nóg betere klantbeleving.